Teater Marquee Lights

Metamorfose musikkteater
8.-10.trinn

Har du lyst til å drive med sang, dans og teater, og bli trygg på å fremføre foran andre mennesker?

Kurset fokuserer på skuespillerteknikker, improvisasjon og produksjonsarbeid. Gruppen er et ensemble som skal jobbe tett sammen, og det blir fokus på skape et godt og sosialt miljø der det skal trygt å være seg selv. I løpet av kurset settes det opp et musikkteateforestilling som vises frem for familie og venner på slutten av vårsemesteret.

Allerede fra høsten begynner gruppen å jobbe med stykket de skal sette opp til våren. Elevene som melder seg på våre musikkteaterkurs må ha et bevisst forhold til at de forplikter seg til å delta ett skoleår. Det tar tid og krever godt samarbeid innad i gruppen for å jobbe frem en god teaterproduksjon.

Kursdag: Torsdag (med forbehold om endring av kursdag)

Tidspunkt: 18.30 – 20.00

Sted: Lambertseter fritidsklubb, Langbølgen 2A

Merk: Kursbinding ett skoleår. En prøvetime (gratis)